wtorek, 2 lutego 2016

Be creative

Ostatnio jedna z moich przyjaciółek wyprawiała swoją 18-nastkę. Jednak nie były to typowe urodziny, dla urozmajcenia koleżanka zaproponowała żeby każdy przebrał się za kogoś. W sumie zawsze marzyłam o takiej imprezie więc byłam bardzo pozytywnie nastawiona do tego pomysłu.

Urodziny wypadły fenomenalnie, każdy z nas za coś się przebrał. Można by sporo wymieniać po przez strój księdza, szamana, indianek, wróżki, biedronki, diabełka, niegrzecznych dziewczynek, superwomenki, policjantki i wiele wiele innych. 




Oryginalna impreza to podstawa. Świetny pomysł na urodziny a także każdą inną okazję. Ponad to mnóstwo śmiechu, cudowne zdjęcia i niezapomniane wspomnienia. 






Kochany Lucyferek ♥






4 komentarze:

  1. Ja byłam też kiedyś na podobnych urodzinach:) Mega fajna zabawa:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ciekawy pomysł na 18-nastkę :D
    http://byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką 18nastkę będzie się długo wspominać ;)
    Pozdrawiam ;*

    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze imprezy przebierane <3 W mojej ekipie co roku robimy przebieranego, tematycznego sylwka.

    OdpowiedzUsuń