środa, 3 lutego 2016

The Prom

Matura maturką ... ale w moje ręce wpadły zdjęcia studniówkowe.
15 i 16 stycznia to dni które zapadną mi na długo w pamięci. W piątek 15-stego udałam się na studniówkę wraz z kolegą, decyzja przyznam szczerze była bardzo spontaniczna. Poznałam nowych pozytywnych ludzi, wytańczyłam się jak nigdy, nawet ochrypłam (ale było warto). Bal trwał do 6:00 nad ranem, a w domu byłam na 7:00. Kompletnie wycieńczona padłam na twarz tylko po to by zregenerować siły i obudzić się wypoczętą ... na własną studniówkę! 
Najgorszą wpadką był polonez, jednak do dzisiejszego dnia nie wiadomo kto był sprawcą tego zamieszania. Nasza klasa weszła w niekończący się tunel czasoprzestrzenny - nie brakowało przy tym śmiechu, a wszystko pewnie zostało nagrane przez kamerzystę.

Sukienkę zamawiałam ze strony internetowej "Lou"  w kolorze nude (cielisty) do tego dodatki : buty + torebka w kolorze fuksji. Jeśli chodzi o włosy to miałam upięcie na bok które z czego nad ranem nie zostało już praktycznie nic.
Szampańska zabawa trwała do białego rana. Atrakcji na studniówce nie brakowało. Mieliśmy fotobudkę z różnymi rekwizytami. Ponad to moja przyjaciółka prowadziła zumbę, a chętnych nie brakowało tym bardziej, że wchodził w grę alkohol : )





  moja studniówka   








8 komentarzy:

  1. Studniówka to ważne wydarzenie w życiu. Ja swoja dobrze wspominam ;) Zdjęcia są piękne!


    http://strongwomeen.blogspot.com/2016/02/badz-silna-zadbaj-o-siebie-czesc-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, musieliście mieć naprawdę dobrego fotografa! Ja moją studniówkę miałam 2 lata temu, a w tym roku byłam z chłopakiem, ale nie bawiliśmy się najlepiej — słaby zespół był.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdjecia <3
    Ja swoja studniówkę miałam rok temu , ale nie jestem zadowolona z jej przebiegu , ani ze zdjeć , nie zaliczam tej studiówki do najlepszych heh ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam studniókę 6 stycznia, żałuję tylko, że moja studniówka nie była tak szampańska jak Twoja ;/ ale cóż czasu nie cofnę szkoda, że zostaną mi tylko okropne wspomnienia

    Pozdrawiam ;)
    http://freedomysoul.blogspot.com

    P.S. Śliczna sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zdjęcia i ślicznie wyglądałaś ;)
    zuuuzanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    Śliczną miałaś sukienke!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) Moja studniówka była kilka lat temu, ale aż wróciły wspomnienia :D
    Bardzo ładne zdjęcia, ale z tymi podpisami, to fotograf grubo przesadził. Antyreklama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sentymentalnie ♥
      A co do napisów to prawda :D

      Usuń